vrijdag 12 april 2013

STARTSEIN

STARTSEIN
 

"luister 's"
"mmmm"
"het is begonnen"
"ja?"
"luister nou 's!"
"oke"
"we moeten gaan beginnen"
"met wat?"
"ja ik weet ook niet precies maar ik voel wel een drang"
 
"mmmmmm"
 
"die lange blonde staat de hele dag met haar statief in de tuin naar ons te kijken en die kleine zit weer avond aan avond te schetsen"
 
"meissie zeg het maar ik doe alles voor je dat weet je toch?"
 
"nou ik had gedacht daar rechtsboven uit de zon en veilig voor de kat"
 
"mooi dan ga ik maar meteen op zoek"
 
"nee joh we slopen haar hanging basket als ze even niet kijkt"
 
"maar ze kijkt altijd!"
 
"ach ze doet toch geen kwaad tis een best wijffie"
 
"ja dat is ze!"
 



merels verzamelen nestmateriaal
foto Thea bezemer-Verdoorn
 

Geen opmerkingen:

Blogarchief

gun jezelf een kopje thee en lees mee !

gun jezelf een kopje thee en lees mee !